Klantenservice / Veel gestelde vragen

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

  • Ga naar bestel online, kies het gewicht van het doosje en vul het aantal in.
  • Selecteer de soort bonbons en de vulling die u wenst. (meerdere opties zijn mogelijk)
  • Kies de kleur van de verpakking (gratis)
  • Vul eventueel de naam of namen in van de bonbon of bonbons die u graag in uw assortiment wilt hebben.
  • Typ eventueel een tekst voor uw gratis wenskaartje (niet verplicht)
  • Klik op winkelwagen.
  • Bekijk de winkelwagen en ga door naar afrekenen.
  • Log in op uw bestaande account, maak een nieuwe account aan of bestel zonder een account aan te maken.
  • Vul de benodigde gegevens in.
  • Kies een betaalmethode: ideal; mastercard; visa; bancontact of mister cash.
  • Controleer al uw gegevens.
  • Maak uw bestelling definitief door te klikken op “plaats uw bestelling” en de betaling te verrichten
  • Na ontvangst van uw bestelling, ontvangt u een e-mail met daarin alle gegevens.


Wat is de status van mijn bestelling?

  • In de ontvangst- en bevestigingsmail van uw bestelling vindt u alle informatie over de status van uw bestelling bij PostNL. Mocht u nog vragen hebben, neem dan contact op met: info@leonidasbonbons.nl of tel: +31(0)114313784.
  • Vemeld indien mogelijk het telefoonnummer van de geadresseerde zodat het voor de postbezorger gemakkelijker is uw pakketje te bezorgen.


Wat is het voordeel van het aanmaken van een account?

  • Door een account aan te maken kunt u uw gegevens opslaan. Zo kunt u bij het bestellen het betaalproces sneller doorlopen. Ook komt u in aanmerking voor acties en wordt u altijd op de hoogte gehouden van de nieuwste producten.


BETAALMOGELIJKHEDEN
Op leonidasbonbons.nl kunt u op verschillende veilige manieren betalen. Betalen bij leonidasbonbons.nl is altijd veilig. U kunt bij ons betalen met: iDeal, mastercard, visa, bancontact en mister cash.

VERZENDING EN LEVERING
Alle aankopen in onze webshop worden bezorgd door PostNL. Wij streven ernaar dat uw bestelling
binnen 1 à 2 werkdagen wordt bezorgd. Indien u na 3 werkdagen nog geen bestelling heeft ontvangen, neem dan a.u.b. contact op met: info@leonidasbonbons.nl of Tel: +31(0)114313784.

TRACK & TRACE
Op de website van post.nl kunt u met uw code via track&trace uw zending precies volgen. Dit geldt ook voor buitenlandse zendingen.

ALGEMENE VOORWAARDEN (bekijk hier onze algemene voorwaarden)

VEEL GESTELDE VRAGEN M.B.T. LEONIDAS BONBONS

  • Wat is de houdbaarheid van de Leonidas bonbons?
    Mits koel (tussen 16 en 18°C) en droog bewaard, kunt u de slagroomsoorten ongeveer 30 dagen bewaren en de overige bonbons ongeveer 40 dagen.
  • Wat is de beste plaats om de Leonidas bonbons te bewaren?
    De beste plaats is in het groente- of fruitvak van uw koelkast.
  • Kan men bonbons überhaupt met de post versturen?
    Wij gebruiken speciale verpakkingen van piepschuim die afgestemd zijn op de afmeting van de Leonidas bonbondozen waardoor de bonbons tijdens het transport niet worden beschadigd.
  • Kan iedereen de Leonidas bonbons consumeren?
    De Leonidas bonbons worden bereid met verse ingrediënten. Indien u een allergie heeft kunt u ons altijd contacteren voor een ingrediëntenlijst.
  • Ik heb een kortingscode ontvangen, wat moet ik doen?
    Bij het afrekenen kunt u uw kortingscode invullen, de korting wordt dan meteen op het te betalen bedrag in mindering gebracht.
  • Het lukt mij niet om online te bestellen, wat moet ik doen?
    Neem contact op met: info@leonidasbonbons.nl of met tel: +31(0)114313784 en we zorgen ervoor dat u uw bestelling alsnog ontvangt.
  • Ik heb een andere vraag die hier niet bij staat, hoe kan ik deze stellen?
    Neem contact op met info@leonidasbonbons.nl of met tel +31(0)114313784 op werkdagen tussen 09.30 en 17.00 uur en we beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk.



Altijd vers uit Brussel!